hovtramp

häst och hundliv

malin gillar / inte !

Kategori: malin gillar ,malin gillar inte

är gristrött ! :o
att det kan vara så ansträngande att gå i skolan :o helt sjukt !
Kråkan var helt underbar idag, massa galopp och mys ute i skogen och hon var jätte glad och det gjorde såklart mig super happy oxå :] Men vi blev pissblöta på vägen hem, det var lite mindre kul ! :d

tänkte göra en fin lista åt er :) 

     

Kråkan - har världen någonsin skådat en mysigare häst ? Jag blir alltid glad när jag är med henne. Bästa medecinen som finns mot stress och depression. Jag älskar min lilla hårboll.

Marcus - Finaste och bästa pojkvännen. Jag brukar tänka att jag måste ha gjort något väldigt bra i mitt liv som förtjänat honom. Fast vi inte varit tillsammans så jätte länge så känns det ändå som om det har gått en hel evighet sen vi träffades första gången. Och det är så här jag vill ha det, för alltid :) <3

Pannkakor - Mammsen hade lagat pannkakor när jag kom hem från hästen idag. :]

Rättvik - Åh, jag blir så arg när jag hör folk säga "rättvik suger, bara nå jävla bonde ställe" Jag hatar den kommentaren. Jag tycker att rättvik är det bästa stället som finns. Man är alltid glad och omringad av underbara människor. Man skrattar och gråter med varandra där och det bästa av allt är att man kan vara som man är och bli accepterad för det.



Att städa - jag gillar att ha undan plockat och rent omkring mig men jag hatar att städa. Det är det tråkigaste som finns. Men är man tvungen att ha det rent så får man väl ställa upp och ta tag i den snuskiga disktrasan å köra !

Folk - som säger en sak och gör en annan. Det är det drygaste som finns. Har man sagt en sak så borde man ju hålla sig till det. Visst det kan hända saker på vägen men annars får man fan ta och hålla sig till en sak i taget.
Eller folk som bara sitter på arslet. Hur kul är det egentligen ? Finns ju en massa saker man skulle kunna göra...

Regn - Det har seriöst regnat varje dag denna vecka. Inte okej ! Jag är trött på att bli blöt ! :d

Att - jag och Marcus inte har träffats på fem dagar. Jag saknar honom som bara den. Hoppas han får skjuta sig en björn nu när han är ute och jagar annars blir jag ledsen. Då hade han ju lika bra kunnat vara med mig tycker jag.
haha, fy fan vad ego jag är. :)
Kommentera inlägget här: