hovtramp

häst och hundliv

Gokväll :*

Kategori: allmänt

Hej alla glada och pigga :D

Själv är jag inte så pigg men men :dd
Man kan ju inte alltid vara det juhh.

Kände att jag behövde skriva av mig lite innan jag gick och la mig. Det är så himla mycket känslor jag har inom mig så det pultar och bankar hit och dit.
Jo, så här är det, helt ärligt. Det är bara en person i hela världen som vet om hela sanningen och nu tänker jag dela med mig lite till er också.  
Det är en kille som jag vet är helt fel för mig, och då menar jag helt fel. Precis en sån som jag har lovat mig själv att jag aldrig ska ha igen. En sån som redan hela världen har varit med, nästan alla som jag känner har antagligen varit kär eller ihop med honom. En sån man inte kan lita på, en sån som jag skulle ligga hemma själv och ha ont i magen för att jag är så rädd att han ska hålla på med någon annan. Ja, en riktig idiot och just en sådan jag redan haft. Men nu är det ju såklart att jag gillar den jävla idioten. Som tur är, eller vad det nu är, gillar inte han mig på det viset. Om han nu gillar mig överhuvudtaget. Det känns bara som om jag duger när det inte finns någon annan där för honom. Jag vet inte ens om han vet att han leker med mina känslor när han gör på det där viset.

Antagligen inte.

Men jag vill ju så gärna bara vara med honom. Jag får så himla ont i magen när han tittar åt någon annans håll men jag vill inte att han tittar på mig heller för hjärtat flyger fan ur kroppen på mig. Jag vill, inte, vill , INTE! ÅHH, jag vet precis hur det kommer sluta. Jag har ju redan varit med om det en gång och då höll jag på att dö. Mitt hjärta, mina känslor, min kropp orkar inte en gång till.
Jag vill så gärna att du ska vara hos mig samtidigt som jag bara vill att du ska försvinna så jag slipper se dig och där med slipper bli sårad. Egentligen har jag ingenting att bli sårad över för det är ju ingen som vet hur jag känner, allra minst han. Men nu har jag fan bestämt mig för att skita i alltihopa. Eftersom att jag vet att jag aldrig kommer våga säga som det är är det lika bra att jag bara SKITER i alltihopa.

Så nu släpper jag bara taget,  hoppas jag.


"And you laughed at my face when I told you how much it hurts"

                                                            HIM - Disarm me with your loneliness

KOMMENTARER:

  • Evelina säger:
    2010-02-28 | 22:13:31

    Finns här Malin! Älskar dig gumman <3

  • Malin :] säger:
    2010-02-28 | 23:12:47
    Bloggadress: http://hovtramp.blogg.se/

    Tack Evve <3 Älskar dig oxå <3 Saknar dig :[[

  • Evelina säger:
    2010-02-28 | 23:23:39

    Saknar dig med!! :'( Hur ska det här gå? En vecka utan dig och mina andra älskade flickor? Och utan Rickard som skäller på mig när jag är för snäll!? (A):O <3<3

  • Malin :] säger:
    2010-03-01 | 09:57:24
    Bloggadress: http://hovtramp.blogg.se/

    Jag vet inte heller hur jag ska klara mig, men det är väl bara att bita ihop...! Nu är det ju "bara" en vecka kvar! hihi, du får ringa rickard så han kan skälla på dig lite ? (A) <3 <3

  • Evelina säger:
    2010-03-01 | 15:26:37

    En vecka är lång tid :/ fast jag drar ju till Sälen på onsdag och dödar lite tid där uppe till söndag ;) Haha ja jag får väl göra det :P fast allt känns bra nu, det är väl bara för att Linn är i mora och Tintin hemma i Torsång så jag vet att dom inte kan vara tsm och ljuga för mig, blir nog konstigt igen efter lovet.. :'( <3<3

  • Evelina säger:
    2010-03-01 | 19:28:56

    Tar tillbaka det där, det känns inte bra :/ Tankarna bara susar i huvudet, hjärnan går på högvarv, fast tänker inte bara på lögnen utan på ALLT, hela jävla snurriga historien :'( FAN!! <3<3<3

  • Malin :] säger:
    2010-03-02 | 10:25:29
    Bloggadress: http://hovtramp.blogg.se/

    Men gumman :/ Det är bara att höra av dig om du vill prata, har telen nära nästan hela tiden. Du får tänka att du har iaf inte gjort något fel, de är dom som har ljugit för dig och egentligen ska må dåligt över det, inte du. Älskar dig vännen <3<3

  • Evelina säger:
    2010-03-02 | 12:21:45

    Tack vännen, det betyder, DU betyde! Jag vet, det är dom som gjort fel och inte jag. Men nu börjar jag få tillbaka tankaran som jag hade för två veckor sedan, när jag satt på kullan på onsdagen och va helt jävla depp. Att jag vill ha kontorll på läget. Pratade om det med Tintin igår och han skällde på mig och sa att jag måste lära mig att koppla bort saker. In i ena örat och ut i det andra och att jag måste sluta försöka ha kontroll på allt. Att jag inte ska vara så snäll hela tiden, men jag sa att jag har alltid varit den tjejen som över röser mina vänner med kärlek och är för snäll och det är inte så lätt att säga åt mig att ändra på det eftersom att det är ju jag, det är den jag är! Men jag måste försöka och med hjälp av mina vänner så kommer jag nog klara det! :) Älskar dig vännen min <3<3

  • Malin :] säger:
    2010-03-02 | 22:38:52
    Bloggadress: http://hovtramp.blogg.se/

    Men det är faktiskt helt normalt att vilja vara snäll mot sina vänner :d Det har bara gått lite överstyr för dig, men vi allihopa hjälper dig. Så det här ska nog fixa sig gumman <3 Älskar dig jätte mycket <3

  • Evelina säger:
    2010-03-02 | 23:57:46

    Haha lite överstyr? :O Mkt överstyr xD Fan va skönt det är att prata av sig! Tack för att du lyssnar, vet att du inte mår så bra själv just nu, men du finns där och lyssnar ändå. Hihi du börjar bli som mig, är likadan jag ;) älskar dig!! <3<3<3

  • Evelina säger:
    2010-03-03 | 00:01:07

    Lite överstyr? :O Mkt överstyr xD Tack vännen för att du lyssnar, vet att du inte mår speciellt bra själv just nu men ändå finns du där och lyssnar. Du är som mig, är precis likadn. ;) Älskar dig! <3<3<3

Kommentera inlägget här: