hovtramp

häst och hundliv

Hejhopp :]

Kategori: allmänt

Hemma från stallet , :D Har varit där i fem timmar och softat. Riktigt roligt :] Jag och Kråkan gav oss ut på en två timmars tur ut i skogen och bara myste :] Wiie , hon är nog ganska trött nu! :dd

Jag kom på två roliga saker som hände igår som jag glömde berätta!
Joo, för det första så kom vattnet tillbaka i stallet. :D Det har varit borta sen i början av jullovet så det var verkligen skönt att ha det tillbaka! :D

Och sen när vi skulle handla på kvällen träffade jag Björn på affären! Det var typ två månader sen jag så honom så det var riktigt roligt! Och han har blivit såååå STOOOR min lilla lillBjörne^ han kommer fan alltid vara det för mig fast han inte är min på riktigt nå mer... Det är himla skönt att det inte känns i hjärtat något mer när jag ser honom. Visst, jag kommer fan alltid älska honom på ett vis men aldrig mer på det riktiga sättet. Det tog ju bara sex månader att komma över honom. ojoj, aja. Skönt att jag kom över honom i alla fall, det kunde ju ha tagit ännu längre tid. :ddd Fast jag saknar att umgås med honom, han är så himla gullig när han väl vill. Men han är ju inte samma Björn idag som han var för två/tre år sedan så det är lika bra att minnas det braiga Björn istället för den som finns nu. 

Aja, Björn om du läser det här som du troligen inte gör men ändå. Jag älskar dig jätte mycket, som vän, fast vi inte umgås något mer. Tack för all underbar tid vi hade tillsammans , jag glömmer oss aldrig <3

Puss:* //Maaalin
Kommentera inlägget här: