hovtramp

häst och hundliv

Trött på allt, typ

Kategori: allmänt

Hej alla som är vakna :)

Fick nyss reda på att Jessica är så sjuk att hon inte kommer till Rättvik i morgon, allt blev så grymt jobbigt då fan. Vem ska jag chillsnacka om allt och inget hela kvällarna ? Bli frisk snart gumman <3

Jag är trött på att vara hemma, jag är trött på skolan för det händer fan nästan inte ett skit, så himla jobbigt... Jag älskar Rättvik, människorna och allt de roliga vi gör men ändå känner jag att allt blir så jobbigt ibland. Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta ut allt det jobbiga. Men det är bara det att jag vet inte vad det jobbiga är... Känns bara tungt och usch. Dessutom saknar jag min häst när jag är där uppe.

Och sen är det han.
Mitt hjärta slår alldeles för fort, jag kan inte tänka, knappt andas.
Att du finns gör mig glad så snälla försvinn inte.

Ingen annan än jag själv förstår nog hur jag känner och det kanske är bra, vad vet jag ?

Nu ska lilla malin sova, gonatten på er :* // Maaalin :]
Kommentera inlägget här: