hovtramp

häst och hundliv

att säga som Jag tycker ...

Kategori: Läsvärt !

hej allihopa :)

jag tänkte bara dela med mig en sak som jag tycker är otroligt irriterande. Vill ni inte läsa det och känner att ni stör er så sluta läsa.......... NU ! :D

Aja, i alla fall så tycker jag att det är skit drygt med folk som stör sig och irriterar ihjäl sig på saker som folk skriver i sina bloggar. Det är ens egna blogg och där får man faktiskt skriva vad man vill. Om man stör sig så mycket att man ska hålla på att hota med att anmäla och fjanta sig så kan man lika bra bara sluta läsa bloggen, tycker jag. Det har jag gjort med en blogg som jag följde ganska flitigt ett tag med efter omständigheter så gav jag upp att försöka förstå denna människas tänkar och funderingar. Det tog så på min energi att jag bara ville springa rakt in i väggen och fösvinna en stund, grymt irriterad blev jag.

Så därför, för min egen skull så tog jag ett sådant beslut och det tycker jag ni andra blogg-hat-läsande människor oxå kan göra :)
MEN , jag säger inte att ni inte ska säga som ni tycker det får man såklart oxå göra. Men det får fan den som har skrivit inlägget från början också tycka som den gör... Alla har olika åsikter och tankar och det ska man få ha. Men stör det en för mycket bli kvitt med problemet genom att sluta läsa bloggen vettja, :)

ha en god lässtund pluttar ;) mohahahaha !
Kommentera inlägget här: