hovtramp

häst och hundliv

Stall Krokfors

Kategori: allmänt

heeeloo ;)

fredag idag , helt okej alltså. Dagen började med, tro det eller ej men jag gick till kyrkan ! haha, usch. Det var sjukt jävla tråkigt med det är ju över nu så det gör inget. :d Sen var det travet som gällde och det blev en lugn tur med Celan och Linn/Remenbrance ut i skogen. Kallt men trevligt ! :)

Sen körde min snälla pojkvän hem mig från rättvik till stallet hemma i krokfors :) Det blev det en massa galopp med min fina Kråka i snön med hennes nya vinterskor ! Det var rooooligt :D Pigg var hon å ! ;)

Imorgon blir det V75 på Romme och titta på hästar ! Spännande ! Jag längtar som bara det !
btw, så lär jag ju skryta lite med att jag fick MVG på min uppsatts om Antikens Grekland - rakt igenom. Sjukt duktig jag är på Svenska ;) Mohahhah !


så här mysigt hade Lena gjort det i vårat stall idag (y)





Karlsson och Gurran kommer en massa överrens nu. De har blivit bästa vänner :) Och tur är väl det eftersom vi inte verkar bli av med våran oranga katt ! :d

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: