hovtramp

häst och hundliv

hejohå ...

Kategori: allmänt

hej allihopa :D
Länge sen !

Har inte orkat skriva något när jag haft Apu för jag går upp gristidigt och är på Sveden till fyra sen åker jag till Kråkan och rider och när jag kommer hem därifrån är klockan runt sju och jag däckar i sängen med en gång :o Jobbigt men sant...Fast det är en himla softisch på min Apu-plats, har börjat lära mig rutinerna ganska bra nu så jag ser inte ut som ett frågetecken hela tiden :d Jag har dessutom en massa roligt med personalen :d Yummy (y) 

jahah, vad ska jag mer berättat som ni har missat ? Jo, i torsdags var Marcus en duktig pojke och klarade körkorten :]]] Det var en massa roligt :) haha, juste och idag när jag och han åkte till stallet så fick han lov att åka in i en poliskontoll och blåsa xD Ni skulle ha sett hur skakis han blev, lite roligt faktiskt :d :d hahaha !

Och idag har min häst varit en massa duktig :D Hon hoppade bana på 80- och 90cm ! 80 gick jätte bra och felfritt :d Två pet på 90 men det gjorde ingenting för jag tycker hon var så dukig som klarade sin andra 90 bana i sitt liv idag :D Men vi lär träna upp stadigheten och styrkan lite för anledningen till att hon river är att det blir vingligt mot hindret och hinner inte riktigt få med sig alla benen. :d Det är inte lätt att heta Kråkan och var 6 små år :d ;)

Bilder och videos kommer in sen :D

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: