hovtramp

häst och hundliv

malin gillar / inte !

Kategori: malin gillar ,malin gillar inte

  

Klippning - Jag älskar mitt nya hår. Så himla skönt att bli av med det långs slitna platta snuskiga håret. Kort och uppklippt gillas :) Bild på det nya håret kommer in i morgon jag lovar! Tack Stråe´t i Rättvik för en bra klippning för endast 350 kr. Billigt och bra ! :D

Vänner - Har så underbart bra vänner. Sådana som jag kan säga vad som helst till och jag vet att det stannar där. Jag har roligt och skrattar varje dag när jag är tillsammans med dom. Vi hjälper varandra genom tråkigheter och finns alltid till om någon behöver prata. Jag älskar mina bästa vänner och jag vet att ni vet vilka ni är ! :)

Sola - Tänkte bli av med min likbleka look så framöver blir det nog några resor ner på byn och sola. Det kanske inte är det billigaste alternativet att bli brun med helt klart det effektivaste. Gillas ! :D Och det är ju så skönt !

 

Kaos - Stress och oreda har varit en del av veckan. Fram förallt i stall och bland hästarna. Det har varit en massa dubbla budskap och ingen riktig ordning på någonting. Hur ska vi kunna hantera hästarna på ett lugnt och säkert sätt när vi själva är helt förvirrade och stressade. Ingen aning? Skärpning på det skolan!

Översocial - Jag är av naturen och har alltid varit lite av en ensamvarg. När jag var liten ljög jag nästan alltid ihop någon histora för att slippa ha hem kompisar efter skolan. Vet inte hur många gånger jag drog "min mormor fyller år idag så vi ska åka till henne" Jag gillar att sitta själv och tycker faktiskt att det är lite drygt med mycket folk omkring mig hela tiden. Måste ha min egna tid för mig själv så det är en himla tur att vi har ett varsitt rum i våran stuga. Det är nästan konstant "besökare" där och det är ju jätte trevligt och så men ibland orkar min hjärna inte. Inget emot människorna, det är bara jag som behöver time alone.

Förkylning - Jag liksom många andra har nu åkt på en förkylning. Inte okej, jag har inte tid att vara sjuk. Som tur är så känns det inte som om jag behöver vara sängliggande men i alla fall. Det känns ju som om man går lite i slow-motion när man mår så här. Men jag får ta och vila så mycket jag hinner nu i helgen så hoppas vi att jag är på G nästa vecka igen. Vill ju inte missa något i skolan direkt ! :)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: