hovtramp

häst och hundliv

mitt påsklov i bild och text.

Kategori: Läsvärt !


Lovet började kanon ! Körkort ! :D Kändes så jävla skönt att ha det avklarat! Så det blev såklart ut och brumma en massa bil i början av lovet! ;)
bild från google.se


Torsdag-fredag blev det upp till Marcus Fäbod och träffa massa folk ! :)  Roligt, roligt! :)
foto: Jon Hansson



Lördagen var jätte rolig med tävlingar på Falu Ridklubb. Jag och Kråkan var med i en 80 cm Clear Round och fick rosett! Såå nöjd! :D


Jag missade dock det här på fredagkvällen när jag hade åkt hem... Men det var nog lika bra det xD Haha!
Efter hopptävlingen åkte jag till skogen igen och då fick hela min jacka med dens innehåll en riktigt otrevlig överrasking! :( Marcus och Röding skulle putta Jon i vattnet och då tog Jon med sig stolen jag satt på, jag hann lyfta på röven men min jacka som tyvärr inte har några egna ben flög ner i vattnet! :o Och där i låg min mobil, bilnyckeln, mitt busskort med massa pengar i och kuvert med papper samt lite annat smått och gott. Allting blev såklart dyngsurt och min mobil var dränkt!!! Men jag har tydligen en överlevar telefon för dagen där på starta han utan problem! :) huuh!

På söndagen blev det att åka hem och fixa Marcus bil som stod parkerad hemma hos mig. Det blev såklart nå fel på stackarn när jag åkte med den så den rykte och lukta skit konstigt från baken! :o Men Marcus och pappa fixa till det någolunda i alla fall ! :) Haha! Jag är inte så lyckad! xD

Resten av lovet har jag varit med Marcus upp till Älvdalen och chillat & gjort lite läxor faktiskt! ;)
 
Och jag måste bara säga att det här har varit det bästa lovet på huuuur länge som helst! Det har varit så häääär skönt att få vara med Marcus mer än bara en/två dagar. Nu har jag verkligen bara kunnat slappnat av och haft det roligt! Har skrattat jätte mycket, jag behövde verkligen det här! 


Så avslutningsvis en bild på Rödning och Marcus när de åker (vad de tror) stjärtlapp ner för backen med kalsonger på huvudet! hahaha! Jani, det har varit ett väldigt händelsefullt lov, kan jag lova! :)

PUSSS! //MALIN 
 
Kommentera inlägget här: