hovtramp

häst och hundliv

Svaret på Gåtan...

Kategori: allmänt

jani, jag gjorde det inte lätt för er. Men tyvärr så är det inte en hund eller katt. Ingen hästsko heller för den delen :d Hihi! Jag hade nog inte heller listat ut det om jag inte visste var det var! ;)

Men det rätta svaret var i alla fall ---- En BIL!
Och nu kanske ni kliar er i huvudet men jag ska förklara... Det är så att bilen vi har redan har ingen dragkrok och är dessutom ingen bra dragbil. Men vi har en hästtransport så har vi alltid behövt låna någons bil när vi ska ut och åka. Det har varit jätte jobbigt så vi har varit i stort behov av en ny bil till Kråkan. Så nu har vi köpt en till bil bara för att min bortskämda häst ska få åka transport vart hon vill och när hon vill! :) Haha!

Så det var alltså en sak till min häst, fast hon kan inte använda den själv. Fattar ni ? Ganska långsökt men ändå! (a)

Bra gissat allihopa som gjorde det i alla fall ;) Puuss på er ♥


Kråkan inspekterar noga den nya bilen och ser efter om den är godkänd åt en drottning! ;)

bäbis görs iordning för dressyrlektion :)

full sprutt i hagen ! ;)
Kommentera inlägget här: