hovtramp

häst och hundliv

Tillbaka från Sjurberg !

Kategori: Läsvärt !

Nu har jag, Linn och Gabby varit och titta på hus (!!!) Haha, ja det är sant ! Vi tittade dock på en mindre stuga oxå men då får vi alla inte ett eget rum, pluss att det var så lågt i tak på vissa ställen att jag fick lov att vika huvudet snett ! xD  Men det stora huset ligger på 110-120 kvadrat så det är jätte stort! Nina som vi träffa var jätte trevlig jag gillade henne genast. Hon tyckte om att vi var hästtjejer för hon hade haft mest tur med sådana. Skötsamma och vana med ansvar! Sant som det är skrivet. Man kan även ha med sin häst för de har en lösdrift utanför huset, så det är ju helt okej!  
Men jag ska prata med mamma om alla priser och så, men annars så känns det som om jag vill flytta in idag ! Skulle vara mycket skönare än golfbyn!

Men vi får väl då see ;)

Är det några, helst två, som letar boende och är intresserade av den mindre stugan så är det bara att säga till ! :) Den är oxå fin, men som sagt för liten för tre!

Stuga på gård i Sjurberg
bild på deras gård från blocket.se
Kommentera inlägget här: