hovtramp

häst och hundliv

GoNatt :*

Kategori:

Nu tackar jag för idag och släcker lampan. En riktigt lång och händelserik dag har det varit! :)
Hela helgen ska jag njuta hemma i hosjö för Marcus har åkt iväg på björnjakt och är därför inte hemma. Det ska bli skönt att ha lite ledigt från att åka emellan linghed och vart man nu ska på ett par dagar. Är trött på all bilåkande hit å dit.
Åjuste, ska även berätta att jag blivit bokat på mitt första pass nu som timvikarie (vb) och det blir mellan onsdag och torsdag. Ja, jag ska alltså jobba natt!? Det blir intressat att se om jag pallar med det eller om jag somnar efter halva passet.
Imorgon blir det städning på Ica Maxi, min sista helg - Äntligen! Och sedan ska jag vara hästskötare åt min ridlärare när hon ska tävla. Hon startar i sista klassen så hon hade starttid 18:08. Haha, så det är ju inte direkt någon brådska för min del. Jag hinner lugnt både jobba och fixa Kråkis. Ska föresten köra henne imorgon, det kommer uppskattas om jag känner min häst rätt! :)
HEJ DÅ!
 
Kommentera inlägget här: