hovtramp

häst och hundliv

Jag vill bara vara Malin

Kategori: Känslor

Nyss tagit mig till mitt andra-hem här i världen. Borde egentligen kallas för mitt första-hem eftersom jag spenderar mera tid här i Linghed än i Hosjö. Marcus är och jobbar, han slutar vid 22 så han är nog inte hemma förens tidigast 23. Då sussar jag nog redan gott i sängen skulle jag tro! ;)

Men nu blir det att ta tag i mitt liv - har så in i helvete (ursäkta) mycket att göra...! Studenten känns för nära för att man ska hinna klart allting...! Men på något sätt klarar jag det, det gör jag alltid. Fasten mitt liv är upp och ner och hit och dit just nu. Fattar inte hur jag lyckas. Antingen är det något fel på mig, eller så är det något fel på alla andra. Jag trivs dock helt okej med mig själv så det får vara som det är helt enkelt. Vad ska man göra? Jag vill bara leva mitt liv som jag är... Jag vill bara vara Malin.



Kommentera inlägget här: