hovtramp

häst och hundliv

laddar inför morgondagen!

Kategori: Gold Dust Queen

Så då var det dags för äventyr igen! Kråkan och jag ska tävla dressyr imorgon i Insjön. Det är en tävling öppen enbart för ridtravare och jag minns från förra året att jag blev jätte impad av alla duktiga varmblod som var med. Vi ska vara med i klasserna L:D3 och L:C1. Första programet är med enbart trav. Tänkte det skulle vara bra som uppvärmning då vi båda blir väldigt nervösa och spända inne på banan. Så då kanske vi är lite mera taggade inför L:C1. ;)

Bloggar om hur det gick sent imorgon kväll eller på fredag... Ska nämligen jobba direkt efter tävlingen och sen vidare till Orsa och titta på Orsa ungdomskör som har någon slags show. Maja i min klass ska vara med så hon har lurat dit oss! ;) Så det blir en hektisk dag imorgon - som vanligt i mitt liv!

Ses!

Kommentera inlägget här: