hovtramp

häst och hundliv

min kompis bojan.

Kategori: my life every day

fick ännu en jobb bokning imorse. very good.  Så det blev inte mycket till sovmorgon utan drog till stallet och red en mystur på Kråkan. Sen vidare till en väldigt virrig arbetsdag på herrhagsgården. Kom levade därifrån, men det var med nöd och näppe. Fick en till jobb-bokning på en natt i maj på herrhagsgården, läääääskigt, eftersom man arbetar alldeles ensam!!! :/ Brukar vara nära att skita på mig när jag bara ska vara själv i en timme där och nu ska jag vara de i nio......
Nu på kvällen har jag varit ut på första joggingturen sen februari. 2,9 kilometer på tjugo minuter. Och min nya jogging-partner Bojan var med också. Det gick superbra att ha med henne, trodde hon skulle bli helt tokig och dra och slita i kopplet eller stanna och nosa på allt. Men hon travade på så fint bredvid mig hela tiden. Duktig hund! :)
 
 
Kommentera inlägget här: