hovtramp

häst och hundliv

några glimtar från 2012

Kategori: my life every day

Februari 
Året gasade igång med taggande inför studenten. Studentkryssningen är något jag aldrig kommer glömma. Sjukt rolig med människor som är saknade som tusan! 
 
Mars
Denna måndag fyllde jag 19 år och lilla Bojan kom till världen. Åtta veckor senare flyttar hon in till familjen Hansols i Linghed och allas hjärtan smälter för denna sötsak! ♣
 
April
I april startade jag och Kråkan våran första lokala dressyrtävling med alla sorters hästraser, inte bara ridtravare. Jag var jättenervös och ritten var inte klockren, men debuten var gjort och vi var taggade för att träna ännu mer! :)
Maj
Jag och Kråkan vann våran första dressyrtävling!! :) Ridtravar dressyren i Insjön! Stolt matte! :) Å snygg häst!
Juni
Balen var helt otrolig. Mest för att jag hade den finaste klänningen jag kunde tänka mig. Och Marcus var en klippa som gjorde min kväll fantastisk. 
Studentveckan kom och studentveckan gick... NPH09 upplöstes föralltid. Nya äventyr väntade oss alla. Saknar er!
Jag fick även ett två veckors långt sommarlov innan jag lyckades knipa ett sommarvikariat på Örjesbogården. 
 
September/Oktober
Jag och Kråkan klara våran första felfria ritt i 90 cm klassen. Lycka! 
Allt hårt jobb lönar sig. Kreta resan med Sabina kommer aldrig glömmas. Stolt över oss som lyckades med att ta oss både dit och hem! :) Saknar sooolen!
 

December
Första helgen i december åkte jag och Marcus till stora staden för att kika på Stockholm Horse Show. Än en gång är han en riktig klippa som ställer upp. 
Kontrakt skrivs för min och Marcus första lägenhet tillsammans. Efterlängtat! 
Fick massa fina julklappar av min fina familj!♥
 
 
 
Kommentera inlägget här: