hovtramp

häst och hundliv

uppdatering!

Kategori:

Det gick vägen att jobba natt! Wie! Jag kanske var något förvirrad men tyckte endå att jag klarade mig fint! Det dryga var bara när jag äntligen fått lägga mig i sängen - nejdå kunde man ju inte sova? Så jag låg vaken i säkert 1½ timme och kikade på Gossip Girl så säsong 2 är nu avklarad! :)
 
Men jag lovade visst er en uppdatering om de senaste dagarna?!
 
I måndags hade jag med mig Bojan hem så hon fick följa med till stallet och träffa Kråkan, vi gick på promenad med farmor och torsten och sedan fick hon följa med till Sabina i Grycksbo och kika läget där. Vi avrundade dagen med en drive in på McD. Haha, vilken dag va? Hon var helt slut när vi slutligen åkte hem till Linghed igen. Men jag tror hon hade skoj, det såg så ut i vilket fall som helst! :)
I tisdags gick jag upp tidigt och åkte ut och red Kråkan en sväng innan det var dags för hårklippning på Snobben i Falun. Susanne som klippte mig var super duktig och jag är nöjd med min nu något kortare frisyr. Det behövdes verkligen! :) Efter det blev det shopping på högnivå för att göra av med en bit av lönen. Härligt med lite nya kläder! :) På kvällen fick jag träffa mina två musketör kompisar - Evve och Sjökvist! :) Det var som om vi aldrig varit i från varandra! Men vi hade en massa skoj att prata om så det blev svårt att slita sig när klockan drog iväg! Men vi ska se till att träffas snart igen! :)
Igår red jag Kråkan i ridhuset en sväng, blev lite lätt dressyrträning bara för jag var nog inte riktigt vaken i huvudet kändes det som! :s Efter ridpasset fick Kråkan träffa sin osteopat Cindy. Det var inga större fel på Kråkis fast det var ett tag sen hon blev igenom kollad. Cindy släppte lite i bäckenet bara! Sen blev det ju natt jobb som ni vid det här laget borde ha koll på ;) haha!
 
Då får vi se vad denna dag har att bjuda på?! :)
 
haha, vi är så söta ;)

KOMMENTARER:

  • Evve säger:
    2012-08-30 | 14:13:44

    Haha hittade du inga snyggare bilder? ;)

    Svar: Haha, vadå? Dom här är väl fina ;)
    Malin

Kommentera inlägget här: