hovtramp

häst och hundliv

13 dec.

Kategori: my life every day

 
Hoppas ni får se fina luciatåg idag! :)
 
Är barnvakt åt Bojan idag igen. Tycker synd om henne när hon bara får sitta hemma i Linghed och glo när alla är på jobbet. Så då är det bättre att hon följer med mig hem ett par dagar i veckan. Så fort John kommer hem så han kan hålla koll på Bojis så ska jag och pappa åka till gymmet. Han har fixat grejer så vi kan bygga upp hinderbanan som jag ska genomföra vid fystesterna. Sen blir det en ridtur med Kråkis i snön och kyyyylan. hoho.
 
Angående lägenheten jag ringde på igår så inväntar jag just nu att dom ska ringa tillbaka om en tid då vi får komma och kika på den. Hoppas dom hör av sig snaaart! 


haha, en bild från tomtehoppningen på sveden förra vintern. gull!  
 
Kråkis igår i stallet! 
Kommentera inlägget här: