hovtramp

häst och hundliv

vecka 45...

Kategori: my life every day

...vet ni vad som händer då? Jo, om jag inte minns helt fel så får jag reda på om jag kommit vidare i uttagningen för polisutbildningen. Räknar inte med det, men man måste ju prova. Vem vet?! Spännande!
 
Idag red jag ut på Kråkan i skogen en sväng. Hon var riktigt trög till en början och ville helst vända och gå hem igen. Men hon piggnade i mot slutet när vi var på väg hem. Då fick jag nästan inte stopp på henne istället! Avslutade med att hoppa fram och tillbaka på hoppstigen som ligger en bit från stallet. Då blev det sprutt på Kråkans ben kan jag lova! x) Imorgon ska vi nog ta oss en sväng med vagnen, då blir Kråkis gla´! woho!
 
Har även varit iväg och jobbat lite på örjesbogården, det gick bra! Har inga fler inplanderade pass just nu. Hoppas på att bli bokad snart igen! peeeeengar är viktigt!
 
Bild från våran ridtur idag! :)
Kommentera inlägget här: