hovtramp

häst och hundliv

vad händer idag?

Kategori: my life every day

På söndag skall det tävlas igen! Då är det dags för DM för ridtravare och jag ska vara med på både hoppning och dressyr! Skoj! Högsta höjden är 70 cm så det är vi mest med på som uppvärmning till dressyren. Tror det kommer bli kanon! ;)
 
Idag har jag jobbat på en annan avdelning för första gången på Örjesbogården. Det gick bra fasten man inte kände de boende och såå... Men jag tyckte jag klarade det fint i alla fall. Ska på intro på herrhagsgården på torsdag och fredag! :) Så det blir lite klirr i kassan :] Aldrig fel! Nu på eftermiddagen har jag däremot gjort av med lite pengar på bikinis. haha. Lite sent för det kanske? Nje, men jag ska ju åka mot varmare platser snart och dessutom måste jag åka till simhallen och göra ett simprov snarast! Blir att ta tag i det så fort badkläderna kommer! Hoppas dom passar bara... :d
 
Här är det jag beställde från nelly.com! :)
 


 
 
Kommentera inlägget här: