hovtramp

häst och hundliv

Gott nytt år !

Kategori: Läsvärt !

                                                             Saker vi minns från 2010 !

*
Persborg
Förra året inleddes med många kvällar i persborg stugan med bönderna. Där hände det saker vi minns, inte minns och inte vill minnas ! Men kul vare ;)

*Vännerna
Jag skaffade mig nya vänner under våren. En del har jag kvar, andra lämnade jag kvar på vägen.

*Siljansborg
-med Malin, Malin och Mia var riktigt jävla skojj så länge det varade ! :D

*Marcus
Sommaren började helt klart kanon bra genom att jag träffade min fina underbara pojkvän då ! ;)

*Studentveckan
Sista veckan i ettan och det blev att röjja järnet med treorna. Var dock bara med en dag med det räckte för mig :d

*Sommarlovet
Massa mysiga ridturer med min tjocka häst runt om i skogarna och alla mysiga dagar med en ledig Marcus var ju helt underbart ! ;)

*Persborg - igen
Det korta tiden jag med flera hade en egen stuga i den hemska lilla byn kommer jag aldrig glömma, och jag råder er alla... FLYTTA ALDRIG DIT !

*Bråken
Vill man kanske helst glömma och inget man egentligen vill komma ihåg från detta år. Men det har betytt väldigt mycket för mitt liv och hur det ska se ut framöver så det är lika bra att minnas detta oxå. Och jag ser, inte alla bråk, men "mitt" bråk med Amanda gjorde mitt liv mycket bättre så där är en positiv sak att minnas!

*Golfbyn
Efter ett bra tag av pendlande mellan falun och rättvik fick äntligen jag och Angelica flytta in i våran golfstuga, där i alla fall jag har trivits som fisken i vattnet.

*Skolmästerskap i dressyr
Jag och Kråkan vann våran klass och det var super kul ! :D

Och jaa, sen var det väl inte mycket mer att komma ihåg :d Men Gott nytt år på er alla så ses vi nästa år ! :D

KOMMENTARER:

  • amanda säger:
    2011-01-07 | 16:03:41
    Bloggadress: http://avikner.blogg.se/

    så att bråket med mig gjorde ditt liv bättre, måste du mena med att jag aldrig har gjort ditt liv bra? :S

Kommentera inlägget här: