hovtramp

häst och hundliv

Irriterad

Kategori: allmänt

Tju :]

Precis vaknat och käkat frukost, nu sitter jag och äter gårdagens godis. Inte så nyttigt kanske men jag blev lite sugen :] haha.

Drömde helt knasigt inatt, först var jag och jessica på statoil i rättvik och skulle köpa godis och ridvantar för vi skulle ha filmkväll. Fast jag fattar inte varför vi skulle ha ridvantar... xD Men ialla fall så när jag står och försöker välja godis kommer jessica och är jätte arg för att vi ska tydligen inte ha något godis längre...? Så jag kastar ridvantaran på henne och sticker där ifrån. xD Hahaha xD Asså helt sjukt.

Åh, jag är helt cp trött på en sak. När jag loggade in på Facebook idag så var de en person som hade skrivit typ så här "Malin du hade chansen. Lycka till i Rättvik.hehe"  Trodde han hade fattat att jag inte var intresserad när jag inte hörde av mig. Och jag fattar inte varför han tycker att jag "är så jävla sur" för jag är inte sur. Det var bara inte rätt, eller det sa inte pling som min papps säger, xD haha. Så jag fattar inte varför du tror att jag missat en chans för det har jag inte, det är du som ska sluta gnälla. Åhhh, ville bara säga det lixx. Lycka till du oxå förresten! :D

Idag blir det ut och mysa i skogen med världens bästa Kråk :) Hoppas hon är på bättre humör idag annars blir det jobbigt xD Men det blir nog bra :]

Ha en bäst söndag :) //Maaalin

DAGENS LÅT -SIX DAYS*REMIX ' MOS DEF, DJ SHADOW

KOMMENTARER:

  • Das idiot. säger:
    2010-01-31 | 23:14:43

    Förlåt. Jag ville inte jävlas. Nog för att jag inte har alla hemma, men jag fattade att du inte va intresserad, men hoppet är ju det sista som överger en. Jag ska låta dej va. Ville bara att du skulle veta. Jag är bara för dum i huvve. Ha det kung!!

  • E. säger:
    2010-01-31 | 23:15:31

    Förlåt. Jag ville inte jävlas. Nog för att jag inte har alla hemma, men jag fattade att du inte va intresserad, men hoppet är ju det sista som överger en. Jag ska låta dej va. Ville bara att du skulle veta. Jag är bara för dum i huvve. Ha det kung!!

Kommentera inlägget här: