hovtramp

häst och hundliv

lång dag....

Kategori: allmänt

När jag satt på bussen imorse vid 07:15 fick jag ett sms om att min första lektion var insälld. Surt som fan eftersom nästa lektion inte började förrens vid 12:10... Men jag satt på Golfen med Linn och Angelica och pluggade en stund på förmiddagen. :d Helt okej det oxå ^^
Fast medans vi satt där och hade det trevligt så blev Ankans häst Fisen våldtagen i hagen av en ettrig liten häst. Inte okej , :o Stackars Fisen ! :(

Men det roligaste var när Angelica utbrast:
"HAN HAR KOMMIT PÅ HENNES TÄCKE !!!"

Linn fick förklara lugnt och försiktigt:
"Angelica, han kan inte komma han har inga kulor kvar..."

hahaha :) så roligt tycker jag ! xD

Sen på eftermiddagen var vi i stallet med en equiterapeut som hette Li. Hon var jätte rolig och bra, vi lärde oss en massa bra tips om stretching och massage. Vi fick även en akupunktur nål i handen för att få känna hur det kändes och stackars Linn var så nålrädd så hon börja gråta. Sötnötan :) Men hon vågade tillslut och vi alla var jätte stolta över henne :)

Efter skolan var det att skynda sig hem till Falun för Kråkan skulle bli klämd och känd på av en osteopat. Det tyckte Kråkis var trevligt :d Hoppas hon blir lite mjukate och finare nu efter det. Visar sig :)
Jag har även pluggat engelska i ca två timmar nu på kvällen, helt okej - Not! Uscha mig vad drygt. Men nu har läxberget minskat en aning...


Engelska [ film analys ]

Biologi x2

Matte

Några frågor i Svenska

Puss och hej på er :)



Kommentera inlägget här: