hovtramp

häst och hundliv

tisdag.

Kategori: my life every day

Fick faktiskt liiite sovmorgon idag innan Bojan tryckte in sin blöta nos i ansiktet på mig. Då har man inget annat väl än att gå upp... Sedan har dagen rullat på i full fart. Bojan följde med till stallet där jag tränade lite tricks med Kråkan. Vi har påbörjat spanskskritt när jag sitter på hennes rygg. Hon vart ganska sur idag, hon förstod nog inte riktigt vad jag ville. Men vi fick till ett par steg på slutet. Efter stallet åkte jag och bojan vidare till stan och köpte hundborstar och hundgodis på Granngården. Sedan tog vi en promenad runt tisken för att leta reda på rastgården för hundar. Och vi hittade den :) Bojan fann en boll i snön som vi lekte med en stund! Kul! Dit ska vi fler gånger! Nu chillar jag i soffan och Bojan har däckat under sä
ngen i sovrummet. Haha. Hej då! :)
Kommentera inlägget här: