hovtramp

häst och hundliv

livet och allt därimellan.

Kategori: Gold Dust Queen, my life every day

hej allihopa!
 
jag är sämst på att uppdatera..... men dagarna går i ett och jag hinner inte.
dessutom har det hänt så mycket konstiga saker här i byn de senaste veckorna så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller säga för den delen.
 
sist jag skrev hade jag nyss varit och tävlat i insjön. Imorgon är det leksands ridklubb som gäller. Men vi ska tävla på insjöns anläggning eftesom de tydligen hade någon sjuk häst i leksand. 90+100cm är det som gäller. Nästa helg ska vi till falu rk och testa att bara starta 100 cm. Och veckan efter det så har aspeboda rk en dressyrtävling! :) Så nu väntar jag på att min dressyrsadel ska komma hem från strömsholm. Båda sadlarna behövdes stoppas om, men hoppsadeln gjorde dom klar medans vi väntade så den fick följa med hem igen.
Bojan hälsar till alla där ute att hon är sååå nöjd med att ha tuggat sönder mina stallskor, haft sönder sladden till marcus Xbox och är på god väg att döda tv:n. Dessutom har hon strimmlat sönder mitt kuvert från belastningsregistret som man absolut inte får öppna utan bara lämna in till sin arbetsgivare. Så måste beställa ett nytt sånt. Det är så kul att ha hund. yey.
 
Kommentera inlägget här: