hovtramp

häst och hundliv

Lördag

Kategori: allmänt

Hejsan :]

Gick upp klockan sju idag för att åka till stallet och släppa ut lite hästar. Kallt har det såklart blivit igen, -20 här i morse. Sjukt jobbigt, det som har varit så skönt ett tag nu.
Hopplektionen gick inge vidare, vi var i lilla ridhuset som verkligen inte är bra när man ska hoppa för Kråkans del eftersom hon inte hoppar där inne. :/ Så aa, jag ramlade av, nästan rakt in i ett hinder, hon vägrade, var sur och min ridlärare fick jaga henne med lång pisken. Som sagt min häst gillar inte att hoppa där inne. Fattar inte varför, de är alltid så när vi är där. Så jag var trött och besviken efter ridlektionen så nu har jag legat och sovit middag i typ tre timmar. Haha, säger bara lycka till för mig att kunna sova ikväll. Menmen, Snart är det Robinson Final :} Spännande :) Btw, ni tittade väl på Rabih igår på Let´s Dance ? Han tog sig vidare igen :D Yay ! 

Ingen intressant dag att läsa om men i alla fall xD Tack alla som läser, ni är bäst :]

//Maaalin :*
Kommentera inlägget här: