hovtramp

häst och hundliv

Skadeglädje....

Kategori: allmänt

.... är det ända sanna glädjen?

hah, nej naturligtvis inte men ibland kan man ju bara inte låta bli att skratta åt andras olycka ! Håller ni inte med?

Idag har vi tagit skolfoto i skolan och det sög ju, blir inte bra på sånna kort och så är det bara :d :o Han som fotade oss var hel knasig och skojjade hela tiden så man höll ju på att flabba ihjäl sig :o Ser säkert ut som ett mongo på klassbilden men det sket man väl i, vilka ska se det liksom ? Inte alls heeela skolan och fler på köpet ! jaja , man lever väl med det oxå :)

Red på min lilla gull häst nu på kvällen. Hann faktiskt ut innan det blev mörkt :I
Pluggat engelska oxå har jag hunnit med, hektiskt liv jag har :s

Nu är det "bara" det här kvar att göra;

Engelska [ film analys ]

Biologi x2

Matte

Några frågor i Svenska

Men bara för att vara lite glad så kan jag ju berätta att jag fick 45/48 på mitt biologi-prov :]]]] Jag är SMART !
Det var en himla kul tycker jag :d

Nu blir det duschen och sen ringa älskling en sväng :) puss !

Kommentera inlägget här: