hovtramp

häst och hundliv

Ludvika Festen 2011 !!!

Kategori: Festen :]

Svampen & Milfen på nya äventyr ! WoHo! :D

Fan vad sjukt kul jag har haft i helgen i Ludvika! Och vädret höll sig lugnt, precis så som jag ville ha det!
På torsdagen när jag kom dit tog vi de mest lugnt... Vi drog ner till stan en snabbis för att inse att de inte var något vidare drag. Så vi åkte hem igen och chillade och pratade mest hela kvällen! :] Men det var en perfekt mjukstart på helgens äventyr! Fredagen och Lördagen blev heeelt galna, sååå roligt! :)

Bilderna och Videorna berättar bättre än text! ;)


GrrrillMästarN Jessica ! ;)

Da Musikaa! :)







Första bilden: Min autograf av Björn Rosenström innan någon unge ryckte undan min arm :o
Andra bilden: Jessicas autograf av Björn - något snyggare! :)

Jessica och Malin checkar in keexen ! ;)

Kan lova att Jessica var grymt snabb med kameran här! ;) ;) Vi fick till och med prata med den en av dom men båda fick tunghäfta och fick inte fram ett ord... x) Så han tyckte nog vi var lätt efterblivna eller nååå! :) hahaha!

Tredje och sista dagen - Uppladdning :D 



Kommentera inlägget här: