hovtramp

häst och hundliv

borta bra, men hemma bäst.

Kategori: my life every day

Att veta vart man ska när man ska åka hem.
 
Nu, helst igår, skulle jag ha flyttat till något eget. Hade det inte varit för Marcus så hade jag lätt kunnat bott hemma i Hosjö ett bra tag till men eftersom jag tillbringar mest tid i Linghed hemma hos hans pappa så känner jag att vi måååste härifrån. Jag är trött på att inte kunna göra precis vad jag vill när jag vill. Jag kan ju exempelvis inte bara ställa mig och laga mat om jag är hungrig, det känns inte så kul att ens söka igenom kylskåpet när det inte är mina grejer där i, jag kan inte bara breda ut mig i soffan och titta på tv osv... Jag skulle inte vilja att någon som inte bodde hemma hos mig gjorde så, så därför gör inte jag heller det fast jag tillbringat väldigt mycket tid här så man kan ju tycka att jag ska känna mig "hemma". Och Marcus är ju inte världens snabbaste, så nu tar jag saken i egna händer och hoppas på det bästa! ♦ 
 
 
 
Kommentera inlägget här: