hovtramp

häst och hundliv

så här är d just nu.

Kategori: my life every day

oj, vad ni är snälla och kikar in här fast jag är så dålig på att uppdatera... :)
 
Så vad här hänt sen sist??
 
Jag jobbade i stort sett hela julen, fast det gjorde inte så mycket. caaash is king. Fick jättefina julklappar, allt jag önskat mig och lite till! :) Så himla kul! :)
 
Igår var jag och red ett dressyrpass i ridhuset på Kråkan. Vi var lite ringrostiga, var ett tag sen vi tränade. Men nu ska vi komma igång igen på allvar!!! Tävlingsäsongen börjar snart! Idag är det hoppträning som gäller. wop! Mamma kanske kan filma lite om jag har tur. Marcus har även varit snäll och lånat ut sin jaktkamera som han har på bössan och kan filma med när han jagar. Jag ska däremot prova att ha den på hjälmen och filma när jag hoppar. Coolt va? Men inte idag, tänkte vi skulle komma igång lite först. Har ju varit lite avbrott med hoppträningen också nu i december.
 
Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska vakna. Han är verkligen världens sömntuta. Fattar inte? Vi ska, om vi nu hinner, åka och kika på en soffa på jysk som jag vill ha till våran lägenhet! Vad jag längtar tills vi får flytta in! Snart bara en månad kvar ju!
 
Jag har även hunnit med och träffat två av mina fina vänner nu under mellandagarna. Planernar utomlandsresa med Sabina och Göteborg horse show med Evve. Helt azum mitt liv är!
 
Kommentera inlägget här: