hovtramp

häst och hundliv

Torsdag

Kategori: my life every day

Hejsan!
 
Fick en jobb-bokning idag på förmiddagen så det var bara att fara iväg och jobba en stund i Grycksbo! Hade egentligen planerat in en lunchdate med Sabina men den fick lov att flytta på sig. tyvärr! Hade ialla fall en jätte trevlig fikastund med Evve i tisdags, det har jag glömt att berätta! Vi hade mycket att prata om eftersom vi inte sett på huuur länge som helst! Vi har bestämt att vi ska gå på krogen jag, hon och Sjökvist och ev. dom som vill följa. Men det är inte det lättaste att hitta en helg då vi alla kan. Det är mest jag som ställer till det...haha. Men har man fullt upp så har man! Vi får försöka få in det innan året tar slut! :)
 
Jag red ut på Kråkan en sväng efter jobbet. Det är väldigt hårt i backen och Kråkan gillar det inte! :/ Men imorgon ska vi till ridhuset och rida dressyr för anna och på lördag är det hoppträning så då får vi röra på oss ordentligt!
Och nu när vi ändå pratar om att röra på sig så kan jag berätta att jag precis varit ute och sprungit. Andra dagen på rad. woho! Bara att kämpa på. Målet är ju 2 kilometer på mindre än 10min.
 
snygg häst!
Kommentera inlägget här: