hovtramp

häst och hundliv

hundkurs!

Kategori: my life every day

Har varit lite busig idag och anmält mig och Bojan till hundkurs utan att Marcus vetat om någonting! :d Har såklart frågat hans pappa först i alla fall så jag har fått godkänt av någon i familjen Hansols! :) Men nu har hans pappa svallrat så nu vet Macki det oxå. Tror det var okej! Jag tycker i alla fall att det ska bli jätte spännande eftersom jag inte vet någonting alls om hur man tränar hundar. Så både jag och Bojan kommer lära oss superduper mycket och växa massor tillsammans! Ser verkligen framemot detta!!! :D
Nu ska jag sova, blir upp tidigt som vanligt och rida Kråkan innan introduktionen på Herrhagsgården börjar! :)
Gooo natt! ♥
 
btw, imorgon händer det mer spännande saker om allt går enligt planerna med min bästaste vän! hihi, håll ukik!
  

Lillskrutt! :)
Kommentera inlägget här: