hovtramp

häst och hundliv

Om dagens utflykt!

Kategori: my life every day

Hej!
 
Nu är jag hemma efter en lång utflykt till Valbo - Ikea och Hööks! :) Det jag var ute efter från Hööks fanns ju så klart inte :( Men det blev lite andra prylar bland annat en super snygg väst till mig, ett täcke till Kråkis och koppel & halsband till Bojan. Köpte lite små saker inne på Ikea också som jag tänkte pynta Marcus rum med! ;) Nya sängkläder, doftljus, en blomma och en ram som jag ska sätta in vårat balfoto i. Haha, jag är så snäll! :)
Fick förfrågning från bemanningcentrat idag om jag ville vara nattvikarie på Herrhagsgården. Det vill jag självklart! Meeer jobb förhoppningsvis! ;) Så det var en trevlig nyhet!   
 
 Hoppas ni alla har en otroligt bra dag! ;) puss
 
Min nya väst från Hööks! Snygg va? :)
Kommentera inlägget här: