hovtramp

häst och hundliv

uppdatering...

Kategori: my life every day

Hej! det var ett tag sedan! har haft fullt upp som vanligt med häst, jobb och livet. Gör ett stort inlägg sen som vanligt åt er, men just nu bloggar jag från mobilen så det blir lite jobbigt :d Tänkte i alla fall berätta att denna lördag har spenderats i skogen tillsammans med marcus.Det tog bara lite mer än två år att få med mig ut på jakt. haha, men jag har varit så feg ;) Vi har setat på pass i några timmar i regn och rusk. som tur va gjorde marcus en eld så vi slapp frysa ihjäl :) Om vädret varit lite bättre så hade dagen varit kanon! Vi fick tyvärr ingen älg där vi satt men vi hörde dom andra som panga på :) Så lilla bojan fick öva på att spåra efter en av älgarna som blev skjuten idag och det gick jättebra! :) Nu hoppas jag vi får åka hem snart för jag är blöt å kall! Tagga hoppträning ikväll!
Kommentera inlägget här: